luni, 26 aprilie 2010

New things...good things!

Azi fiind luni - inceputul saptamanii - m-am decis ca ar fi bine sa mai pun o caramida la baza zidului pe care am decis sa il construiesc. De azi am inceput alergatul. Din nou sunt foarte multumit de mp3-ul meu...uiti ca nu mai poti daca il umpli cu piese preferate. Dar, dupa 4 ture de parc si un dush acasica trebuie sa recunosc ca ma simt super. Plamanii mei invata sa inlocuiasca nicotina cu oxigenul si se pare ca le "foarte place". In rest, continuat lecturatul din ultima carte despre spionaj pe care o citesc "I se spunea Temerarul"...quite interesting. Aaaa si sa nu uit...azi adaugat o arogantza pe lista "things to do". Candva, trebuie sa merg la un meci West Ham United...nu de alta dar azi mi-am adus aminte de filmul GSE, am downloadat melodia oficiala a clubului si am devenit fascinat de ea. Deci ma vad mergand la meci doar pentru a o asculta live. De ce? :)) deocamdata mi se foarte potriveste; aveti aici mostra: http://www.youtube.com/watch?v=MJLMcflYdLg&feature=related.
Si tot pe tema asta, dar incadrata mai larg la capitolul: "ce-ar face barbatii intr-o lume fara femei", continui sa imi intaresc ideea ca s-ar foarte distra, chiar daca ar muri "dupa prima generatie", dar ar muri fericiti. Fiti atenti la urmatorul filmuletz: http://www.youtube.com/watch?v=K-_rf2jVxxY&feature=player_embedded . Bai deci unu' dintre ei daca ati observat mai are o jumatate de gura, dar probabil e o voce importanta...de fetze nu mai vorbim...dar vorba aia, fatza conteaza la un artist?:)) fie el si de peluza...
In incheiere versurile de la noua mea obsesie din care facem un crez:
" I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air
They fly so high, they reach the sky
Then like my dreams, they fade and die
Fortune's always hiding, i've looked everywhere
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air
"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu