duminică, 5 septembrie 2010

Life is a miracle


Pentru cei care se mai indoiesc ca viata e un miracol, ii invit prietenos sa faca 2 lucruri. Primul ar fi sa treaca pe la mine sa le arat cum nu pot sparge cu mana un ou. Mama dracului, pai daca un ou e asa rezistent, cum naiba ies puii? Si ce ne facem cu chestiile mai evoluate si mai spirituale? :)) Sparge tu prietene o prietenie, o sina de cale ferata. Nu se poate, asta in viata nu se poate. Calm prietene, nu complica lucrurile simple... De fapt e singura chestie care nu se poate in viata. In rest trebuie sa fi echitabil, un bun masurator al fortelor tale. Daca faci totul cu pasi mici o sa ajungi departe. Brick by brick and soon you'll have a wall. Al doilea lucru pe care ii sfatuiesc e sa se uite la filme de Kusturica. Emir Kusturica. MIRIFIC. Vindeca bolili cum ar fi frustrarile, mustrarile de constiinta, pesimismul atitudini delasatoare gen "viata e un torent si gustul ei de cacat". Kusturica e regizorul meu preferat. Atata realitate livrata la buget redus si atat de bine surprinsa viata de zi cu zi n-am vazut la nici un alt regizor. Si daca e necaz, sa facem caterinca. O fi unul din balcanismele bune? :))Se poate...pun pariu ca neamtu' se intreaba in barba cum mama dracului de exista romani fericiti avand in vedere cum traiesc. Pai simplu nene, te bucuri de putin. Bei ceaiul cu un singur plic de zahar, nu cu 2 :)). Mananci pateu si gem la nevoie. Raspunzi cu "N-am" la cersetori si incurajezi munca! Mergi pe munte cu conserve. Razi des cu prietenii. Dansezi cand si cum poti. Te bucuri de familie. Cunosti oameni noi. Dai mai mult decat primesti. Nu mai fumezi si cu banii economisiti iti faci planuri marete. Nu faci cinste la gagici (ca nu merita :)) )Mai canti la chitara...iar mai razi. Esti misterios dar cu simtul umorului...(folosesti regula adevarului spus prin omisiune). Ii contaminezi cu viziunea asta pe cei din jur. FACI ceva pentru chestiile in care crezi - te lupti, te zbati, mori cu problema de gat sau o rezolvi. REZOLVI...nu accepti esecul, esti un om cu atitudine. Nu te complaci, nu te multumesti cu putin...sau mai putin. NU, tu vrei tot de la viata. Punct! Si esti adaptabil...evoluezi in continuu si fata de orice circumstanta. Cred ca asta e calitatea "za ultimate" sau cum ar zice gagicile..."ultima fitza" in materie de lifestyle.:)) Life is a miracle! Zivot je cudo! :)) si aici ajungem la filmul meu preferat. Life is a miracle by Emir Kusturica. A must see!
Si evident melodia dupa care imi ghidez eu noul stil de viata! Moldavian song
A good day. A, si FA CEVA!
Chiar voi cu ce probleme ati murit de gat? :))(la rubrica comentarii astept vorbaretii)

Un comentariu:

  1. azi de exemplu io am avut o problema: vremea. trebuia sa ajung din cj in sf ghe fara sa ma ploua, pt ca eram calare pe vaca mea cea gri. vineri seara prognoza era insorita peste tot. sambata seara, ajuns in cluj, si plouat bine, am zis: ba sa mai verific o data, poate nu am vazut bine; tot asa. soare si veselie, poate putin inorat; ma sa fie,zic... poate am avut ghinion. imi pregatesc traseul inapoi, in mici amanunte, ca sa nu cumva sa ma ploua iar. Si cica daca as veni prin alba si dupa, prin sibiu, iar apoi bv- sf ghe, voi ocoli ploaia.
    Iata-ma acum ajuns acas, extraordinar de bine dispus si cu bateriile incarcate, ca m-am dat 800 de km weekendu asta cu moto :D

    Cu toate astea, in afara de orasul alba iulia, a fost furtuna pe tot traseul. am avut 4 perechi de sosete si 2 perechi de pungi pt picioare...cu toate am murit de gat, storcand prin benzinarii... life is a miracle (sau unii nu's normali)

    RăspundețiȘtergere