joi, 10 februarie 2011

Puterea brandului...

2011...Darth Vader revine...vb aia...feel the force...Super evenimentul din Statele Unite ale Americii...una din celebrarile imperiului consumerismului! Tipic! mai exact ziua in care se desfasoara Super Bowl...ziua in care 30 de secunde de publicitate costa intre 2,5 si 3 milioane de dolari...se pare ca intradevar, avand in vedere sumele cheltuite de departamentele de marketing, America iese din recesiune...Ei iata, castigatoare la capitolul impresie iese reclama de la Volkswagen...o reclama simpla cu un pusti care isi joaca rolul bestial...iar Volkswagen duce la sfarsit o campanie de marketing bestiala, lansata si promovata inainte prin intermediul internetului, care se pare castiga din ce in ce mai mult teren in pregatirea unor astfel de campanii...
Va prezint in continuare capodopera...


Lectia invatata? simplu, asociati produsul cu elemente arhicunoscute, branduri, stereotipii, femei (daca e o reclama destinata barbatilor)! :))
Si o reclama cu Darth Vader mai veche...


Tam tam tam, tam ta dam, tam tadam, tam tam tam tamtadaaaaaaaam tam tadaaaaam! Join the dark side of the Force!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu